Прескокнувањето на доручекот може да биде пофатално отколку што можете за замислите

Пропуштањето на појадокот може да се покаже како фатално за многу луѓе, бидејќи го удвојува ризикот од атеросклероза, при која се прошируваат ѕидовите на артериите – пишува „Франс Прес“ во својата анализа.

Агенцијата ги наведува резултатите од студија, која се спроведува во Шпанија веќе 10. години и опфаќа 4.000 вработени во канцеларија. 25% од нив имале обилен појадок, обезбедувајќи 20 отсто од дневниот внес на калории.

Но мнозинството од испитаниците – околу 70%, консумирале утро само 5 % од дневниот внес на калории, а 3 отсто воопшто не доручкуваат. Втората група покажала најголем ризик од кардиоваскуларни заболувања.

Според податоците на Светската здравствена организација во 2015. година, во светот починале 17,7 милиони луѓе.

Луѓето кои го пропуштаат појадокот исто така, се вели во истражувањето, имаат високо ниво на индекс на телесна маса, крвен притисок и шеќер во крвта.

Оние во студијата, кои обезбедуваат од појадокот само 5 % од дневниот внес на енергија, биле со два пати поголем ризик да доживеат атеросклероза.

 

Идеален појадок

Во потрага по формулата на идеалниот појадок британските научници одржаат тестови со 10.000 студенти-волонтери и еве што тие понудија:

– овесна каша, во неа има многу растворливи влакна кои ја стимулираат размената на материите и тонусот. За разновидност од време на време, може да се замени со омлет, палачинки и млечни производи.

– целосно треба да се одбегнуваат мрсната пекарска храна и колбаси.

– Најдобриот утрински плод се бананите. Особено се препорачуваат ако ви претстои испит или важна деловна средба. Тие го стимулираат лечењето на хормони на среќата и штитат од стрес, тие се доволно хранливи.

unnamed

Затоа формулата на идеална појадок изгледа вака: чашата кафе или чај, сад овесена каша и еден-две банани.

Извор – http://brkajrabota.mk

Сподели