Овошја и зеленчуци кои не се добри за вас

banana mango smoothies on a dark wood background. the toning. selective focus

Повеќето луѓе не треба многу да ги убедувате за здравствените придобивки од овошјето и зеленчукот. Но некои работи не може да бидат совршени, па овде спаѓаат и овие намирници. Иако е важно да внесувате свежа храна, некои овошја и зеленчуци треба да ги избегнувате, или барем да не претерувате со нивно консумирање.

1. Ананас

Closeup on woman cutting pineapple

Слаткиот вкус на ова овошје си има своја цена – во 200 грама ананас има околу 16 грама шеќер. Можеби ви е тешко да го избегнувате бидејќи го има во текот на целата година, но немојте да го консумирате премногу често.

2. Пченка

(2)ovoshja-i-zelenchuci-koi-ne-se-dobri-za-vas-kafepauza.mk

Свежата пченка најчесто се јаде при крајот на летото. Но, ние ја консумираме и во форма на пуканки, преработен сируп и житарици. Поради ова, таа е можеби најпреработуваниот зеленчук. Покрај тоа, пченката им се дава на животните за да се здебелат пред да ги заколат, па замислете какви ефекти има на нашето тело.

3. Цреши

Cherry Red

Црешите се омилена летна ужина на многумина. Но тоа што понекогаш се „заразни“ си има причина. Во 200 грама цреши има повеќе од 17 грама шеќер.

4. Кокос

(4)ovoshja-i-zelenchuci-koi-ne-se-dobri-za-vas-kafepauza.mk

Немојте да се залажувате дека кокосот е здрава алтернатива за сè. Оваа модерна суперхрана е полна со заситени масти, шеќер и калории. Иако е вкусен, некои луѓе треба целосно да го избегнуваат, како на пример луѓето со висок холестерол и со проблеми со срцето.

5. Калинка

Pomegranate

Откако конечно ќе стигнете до делот кој се јаде, сигурно е тешко да престанете. Но дали знаевте дека една калинка има 39 грама шеќер? Затоа е најдобро да ја користите како прилог во вашиот појадок.

6. Манго

banana mango smoothies

Како честа состојка во смудињата, тешко е да се избегне ова овошје. Но, 200 грама манго содржат околу 23 грама шеќер.

7. Компири

potatoes

Иако компирите се речиси неизбежен прилог со секое јадење, тие не се најдобар избор ако сакате да се храните здраво. Само еден компир содржи 36 грама јаглехидрати. Па, бидете умерени со овој зеленчук.

8. Банани

(8)ovoshja-i-zelenchuci-koi-ne-se-dobri-za-vas-kafepauza.mk

Бананите се наоѓаат во сечија кујна. И иако наутро се подобар избор од палачинки, имајте на ум дека не треба да изедете многу. Ако се обидувате да ослабете, заменете ги со друго овошје.

9. Тиква

(9)ovoshja-i-zelenchuci-koi-ne-se-dobri-za-vas-kafepauza.mk

Есента и зимата се периоди за јадење тиква и иако таа си има свои придобивки, не е препорачливо да ја јадете многу често. Таа содржи премногу јаглехидрати.

10. Смокви

Detail of fig

Ако сакате да го намалите внесувањето шеќер, избегнувајте ги смоквите. Свежите смокви се полни со хранливи влакна и го намалуваат крвниот притисок. Но, 100 грама од ова овошје содржи околу 16 грама шеќер.

11. Лубеница

(11)ovoshja-i-zelenchuci-koi-ne-se-dobri-za-vas-kafepauza.mk

Во топлите летни денови нема ништо поубаво од парче лубеница. Но, ако не сте физички активни ограничете го консумирањето на ова овошје. Иако има многу здравствени придобивки, лубеницата содржи многу фруктоза – природниот шеќер во овошјето.

Извор – http://www.kafepauza.mk

Сподели